Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 3 lutego 2018

Nigdy na zajęciach

z dziećmi nie było szydełka ... ale ostatnio okazało się, że część dzieci umie szydełkować.
Skoro umieją, to trzeba to wykorzystać!
Jeszcze nie wiem co z resztą dzieciaków ... czyli z tymi, które nie posiadają tych umiejętności?
Myślę, że albo rozpoczniemy naukę, albo wykonają coś w innej technice.
Na blogu zrób to sam pokazano łatwe do wykonania serduszko, wykonane na szydełku. Tutorial wykonała Mirka to ona podzieliła się schematem. 
A ja przypomniałam sobie ponownie jak to jest pomachać szydełkiem ;)


Moje jest takie ... chociaż w założeniu miały to być podkładki pod kubek.
Moje jest małe, więc nijak pod kubas się nie nadaje. 
Będzie zawieszką walentynkową, jako propozycja na zajęcia. 
Sama tego święta nie obchodzę, ale dzieci uwielbiają te walentynkowe gadżety.


Jeżeli ktoś chciałby wykonać coś łatwego na szydełku to polecam.


11 komentarzy:

  1. Super Ci wyszło :) Dziękuję za skorzystanie z mojego kursu :)
    Moje serduszka były robione z grubej włóczki dlatego są duże ale za to Twoje może posłużyć jako zawieszka lub breloczek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje to na pewno jako zawieszka itp. Fajnie się je robi :)

      Usuń
  2. Serce to projekt całoroczny ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Szczególnie w takiej małej wersji, może być jako przywieszka do czegoś :)

      Usuń
  3. Uwierz mi, ja bym nawet takiego serca nie umiała zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba po prostu nie umiesz na szydełku? :)

      Usuń
  4. Walentynki każde święto jest dobre do spotkania, i miło spędzenia czasu, wpadnij do mnie Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. takie serduszko może spełniac wiele funkcji :) powodzenia w szydełkowaniu z dziećmi

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)