Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 5 lutego 2018

W poprzednim poście

pisałam, że nie wszystkie dzieci potrafią machać szydełkiem ( skutecznie ).
Musiałam więc wymyśleć coś innego ( niż tylko szydełkowe serduszko ) dla nieszydełkujących dzieci.
Wymyśliłam walentynkowe pudełko :)

Jak znam życie wszystkie pójdą na łatwiznę i wykonaja pudełko ;)
Muszę wziąć odpowidnią ilość pudełek po zapałkach :)
Po cichu jednak liczę, że szydełkujące wykonają serduszko.


W końcu postanowiłam wziąć się do roboty i dokończyłam dawno zaczęty ( bo przed nawałnicą, czyli więcej niż pół roku temu ) sweterek dla Gabrysi
Na dziś to nawet nie pamiętam jaki miałam wówczas pomysł na jej strój ... może nie będzie miała tego sweterka? Ale i tak skończyłam. Guziki przyszyję jak wymyślę co dalej :)


Dzisiaj było przez chwilę słoneczko, to poleciałam na spacer. 
Taki ptaszor sobie siedział na gałązce. 
Nie mam pojęcia kim jest... ale ładniutki.


Jak pisałam przez moment było słoneczko i jak widać chnury śniegowe już nadciagają ... 


Dało to fajny efekt światła ...


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Natura robi najlepsze ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z uśmiechniętym pudełeczkiem po zapałkach, przypomina mi zabawkę z mego dzieciństwa, "zamiast zapałkami baw się myszkami" przy wysuwaniu z pudełeczka wyskakiwały myszki :)
    Pyszne światło miałaś do tych krajobrazowych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie pudełko z myszkami ;)
      Światło przez moment było rewelacyjne, dlatego napisałam, że spotkałam światło tak jak ptaszka :)

      Usuń
  3. Nie znałam pudełka z myszkami ;-(
    Ciekawa jestem czy sweterek będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z pudełkiem to za naszych czasów hit,sweterka nie musisz robić większego- rok to dużo dla dziecka, piękny ptak to zięba pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już wiem, że ptaszek to zięba :)
      A sweterek jest dla lalki, więc raczej nie urosła ;) ale nie wiem czy wymyślę resztę do sweterka ;) coby razem pasowało :)

      Usuń
  5. Fajne pomysł z pudełeczkiem , ciekawe czy będziesz mieć rację z tym pójściem na łatwiznę może Cię zaskoczą:).

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)