Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 9 listopada 2019

W tym roku

Na UTW postanowiłam,  że na zajęciach będzie makrama .
Projekt nazwałam,  "Modny senior".
A było to jeszcze zanim plecenie sznurków stało się hitem.
Z tego powodu, musiałam sobie przypomnieć jak to się plecie...
Powstały więc małe i średnie płatki śniegu...





Oczywiście najpiękniej prezentują się z najcieńszego sznurka, ale też wymagają najwięcej pracy i dobrych oczu.

Nie może być tylko propozycji maleńkich,  powstała a jakże praca większa. 
Jest nią łapacz snów. 


Jest to praca mojego projektu. 
Mogę bez bicia przyznać, że jestem z niej zadowolona.
Nie powiem, że jest idealna, bo nie jest.



7 komentarzy:

  1. Chciałabym być w twojej grupie uniwersyteckiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne płatki śniegu, łapacz niepowtarzalny, cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zobaczymy jak nam pójdzie na zajęciach

      Usuń
  3. Piękne, nie sądziłam ze ze sznurka można zrobić takie gwiazdki, początkowo myślałam że są zrobione na szydełku. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, jasne. Jeszcze mam w planie choinkę i aniołka

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)