Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 24 listopada 2017

Anioł Stróż.

Tym razem wykonany przez moją wnuczkę.
Zuzia miała za zadanie wykonanie anioła ... na konkurs. Długo się zastanawiała jaki ma być i z czego ma być wykonany.
Najpierw wybrała technikę wykonania ... padło na papier mache. Nie z masy papierowej, tylko z samych gazet, klejonych klejem z mąki. 
Dlaczego ta technika? 
Po prostu Zuzia już robiła wcześniej tego typu prace ze mną, więc technikę zna.
Dłużej zeszło nad wymyśleniem jaki ma być anioł. W końcu postanowiła wykonać Anioła Stróża. Jak Stróż to musi kogoś chronić, coby było widać, że to ten. 

Jak już wymyśliła co i jak, zabrałyśmy się do pracy. Ja wygięłam jej szkielet z drutu, a ona pod moim nadzorem wykonała resztę. Trochę korekty wymagał strój ... ale niewielkiej. 
Pomogłam też przy skrzydłach, bo one zostały wykonane przy zastosowaniu paverpolu.

Oto jej Anioł Stróż, ma pieczę nad dziewczynką czytającą książkę.




Dopiero tuż przed oddaniem pracy do szkoły Zuzia doczytała, że to miał być Anioł Bożonarodzeniowy. No cóż, zobaczymy co będzie. 
Zuzia zastanawiała się czy w takim razie zanosić tego Anioła do szkoły, bo prace po konkursie nie wracają do wykonawcy. W końcu jednak zaniosła, w szkole podobał się paniom. Konkurs jednak nie jest w szkole i prace pojadą dalej.
Ja myślę, że to kwestia interpretacji ... bo w końcu dziewczynka może czytać właśnie książkę, którą dostała na Gwiazdkę ;)


10 komentarzy:

  1. Anioł bardzo ciekawy!!!
    Widać, że Zuzia odziedziczyła zdolności po babci :)
    Moim zdaniem opiekuńczy anioł jak najbardziej wpisuje się w Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie się tak wydaje, ale szanowna komisja może mieć inne zdanie :)

      Usuń
  2. Zdolna jest bardzo Zuzia, podziwiam, czyli genu nie sposób wyprzeć. Anioł ma moc w szerokich skrzydłach na co dzień i od święta i wcale nie musi stroić się w świąteczne szatki
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie anioły takie ... trochę inne przecież sama je robię . Praca bardzo ładna a Twoja wnuczka Beato ma potencjał . Ja wczoraj Mikołajowi lat 7 swojemu bratankowi pomagałam robić choinkę na konkurs do szkoły . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Ciebie i widzę, że u Ciebie powertexowe anioły. Ja też robię anioły z tkanin :) i nie tylko anioły :)

      Usuń
  4. Umówmy się, że dziewczynka czyta " Opowieść Wigilijną " , a Zuzia to niesamowicie zdolna " bestyjka ", ewidentnie ASP ma wpisane w życiorysie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, może na to wpadną ;)
      A co do Zuzi ... zobaczymy, ale na dziś to się nie pali do tego typu działan ;) Chyba, że konkurs :)

      Usuń
  5. Cudowny Anioł, jak nic będzie pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny... Zuzia ma Twoje geny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)