Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 11 listopada 2017

Nie wiem

czy ktoś z Was pamięta Gracjana. podejrzewam, ze nikt.
Był taki ... dawno temu.
Anioł z gliny z gatunku nie słodkich ;) Ulepiłam go, gdy jeszcze chodziłam lepić ... aktualnie nie chodzę ... szkoda, bo lubiłam.
Ale nie można mieć podobno wszystkiego ...
Wracając do Gracjana...
Był on sobie u mnie, stał gdzieś ... szczerze mówiąc nie pamiętam gdzie stał przed N.  Ale podczas remontów komuś spadł, no i oczywiście połamał skrzydła.
Powiem szczerze ... chciałam go wyrzucić, ale w tym rozgardiaszu, udało mu się uchować.
Skoro mu się udało, to darowałam mu życie ... nowe, anielskie :) Oczywiście dostał nowe, nowiuteńkie skrzydła. Tym razem z Art stone. Świetnie ten produkt komponuje się z gliną. Idealnie, łatwo się łączy.
Gracjan jest bezcielesny ... jak pisałam, gdy powstał ... nie wiemy czy anioły mają ciała ... Gracjan nie ma.
Ma jednak głowę, dlaczego? Może po to, aby mógł patrzeć? A może dlatego abyśmy się zastanawiali dlaczego ma głowę, a nie ma ciała? Może?



A może po prostu dlatego, że jest wypełniony światłem ... 


Stoi, spogląda w górę ... ciekawe co tam zobaczył ...


Trochę fotek jesiennych ... 







Na koniec smutna informacja ... nie mamy już maleńkiego kotka ... :( 

5 komentarzy:

  1. Anioł powinien być wypełniony światłem, to dobrze, że dostał nowe skrzydła :)
    Nie znam się na koniach, to pora ich zalotów? Piękne są :)
    Co się stało z kotkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Anioła ... też tak myślę, ale czy mamy rację ?
      Nie absolutnie to nie zaloty, to zabawa :) Są jednej płci :)
      Kotek odszedł w inne światy ... urodził się jako trzeci po dwóch martwych. Prawdopodobnie zatruł się wodami ... wydawało się, że już wszystko będzie dobrze ... a tu niestety :(

      Usuń
    2. Biedny kociak...
      Co do tej racji, to nieraz trzeba zdać się na intuicję :)

      Usuń
  2. Masz zdecydowanie artystyczną duszę, więc Twoje spojrzenie na tworzenie i na sztukę jest zdecydowanie inne. Po mimo tych różnych odczuć, Twój anioł bez ciała mi się podoba, szczególnie pięknie wygląda z boku, gdy nie widać tego braku, a widać jasność, która od niego bije :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracjan fajny, podoba mi się ta jego jasność:)

    Kotka szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)