Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 28 listopada 2017

Warsztaty

trwały ... trochę rozciągnęły sie w czasie, więc pracownia cały czas była " zajęta" tym tematem.
Co prawda czasu mam niewiele, ale skoro już to wszystko leżało na wierzchu, nie mogłam sie oprzeć. Gdy poszłam ogarnąć nieco, przed kolejnym spotkaniem ... wzięłam do ręki Art Stone i utwardzacz ... no i zaczęłam lepić.
Jednym z tematów była też biżuteria ... prace kursantek nie załapały się na fotki - sama nie wiem jak to się stało.
Ale swoje mogę pokazać ... bo mam w domu. Czyli mogłam spokojnie wykonać fotki po zakończeniu kursu.


Powstały trzy wisiory... 

Jeden absolutnie odjechany ... 


Drugi spokojnieszy ... świetnie wygląda dekolcie ;)


Trzeci taki pomiędzy ... spokojny ale już nie jednolity jak chodzi o strukturę. Połączyłam tutaj mat efektu kamienia z blaskiem srebra.


Powstały jeszcze takie proste elementy do kolczyków ... ale muszę je jeszcze oprawić :)

I jak Wam się podoba taka biżu?

10 komentarzy:

  1. Pierwsza odjazdowa, ale pozostałe też niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wiesz ... w tej dzidzinie każda praca jest inne i niepowtarzalna :)

      Usuń
  2. Chyba ta pierwsza najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak miło, że wpadłaś po przerwei :)

      Usuń
  4. Niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju, taka nowoczesna, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i niepowtarzalne formy.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)