Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 27 listopada 2017

Właśnie zakończyłam

kurs z utwardzaczami tkanin.
Kurs był długi ... prac powstało sporo. Kursantki zdolne, to i prace ciekawe ...
Zobaczcie jakie fajne prace powstały :)
Były dwie osoby, jak widać każda pracowała w innej kolorystyce i z innym podejściem do tematu. Ja na swoich kursach, nie narzucam w zasadzie nic ... raczej podążam z radą i pomocą za kursantem. Dzięki temu każdy podchodzi do pracy po swojemu. A ponieważ każda osoba to inny świat, inne wnętrze ... to i prace są inne. Mnie fascynuje właśnie obserwowanie podczas takich warsztatów, tego jak różne ludzie mają wnętrza, które ukazują się w pracach.

Jedna wybrała postać anielską, bogato ubraną ... 


Druga konpletnie inną postać. Dziewczynę zafascynowaną motorami.


To i kolorystyka kompletnie inna i charakter pracy.


W manekinach też widać tę róznicę.


Nawet w ozdabianiu butelek prawda?


Obrazy też nieco inne, chociaż tutaj wybrały tę samą grafikę to i podobieństwo większe.


Ale w przypadku pudełek, już powrót do swoich upodobań.


Bombki, tylko te w efekcie kamienia podobne, w efekcie metalu już nie.


Podstawki pod świecę, kompletnie inne... i w kolorze i w podejściu do tematu. 



Były to intensywne dni, ale bardzo twórcze :) 
Przy okazji poznałam fajne, ciekawe kobiety :) 


6 komentarzy:

  1. Pierwszy anioł bardziej do mnie przemawia:) Za to manekin wybrałabym od tej drugiej osoby! I tak każdą czymś innym mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dowodzi, że w każdym jest wiele stron do poznania :)

      Usuń
  2. Zdolne masz kursantki, bardzo ciekawe prace zrobiły, a Ty jesteś mądrą nauczycielką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolne uczennice, fajnie że prace są inne ,zrobione po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie zawsze można na warsztatach samemu decydować co wykonam. Na moich też nie zawsze, bo jeżeli są wyjazdowe to siłą rzeczy nie zabieram wszystkiego co mam w domu ;)
      A w domu ma się jednak większy wachlarz mateirałów do tworzenia.

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)