Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 20 grudnia 2019

Nieuchronnie

Nadchodzi świąteczny czas.
U mnie też powoli robi się klimatycznie, szczególnie o zmroku.
W tym roku nie będzie u mnie drzewka, wykonałam recyklingową choinkę.
Resztki tektury, rolki po taśmach klejacych, trochę farby, bombki z lat ubiegłych i jest.

I w tym klimacie,
Życzę wszystkim, 
zagladajacym do mnie
Pięknego czasu świątecznego 

Pozdrawiam serdecznie



4 komentarze:

  1. Recyklingowa choinka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka pomysłowa i niespotykana, ach ta twoja artystyczna dusza:))
    Zyczę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Swiąt Bożego Narodzenia i wielu radosnych spokojnych chwil wśród najbliższych.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie 🎄🎁🎄

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)