Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 23 sierpnia 2020

Słoik

 Zmediowałam.

Wcześniej był w nim dżem. Chyba wiśniowy. 

Na zajęciach UTW w tym roku Mix media. Potrzebna była praca przykładowa, no to machnęłam. Łatwiej jest tłumaczyć gdy jest praca, do której się odnosimy. 

Tym razem będzie to ten słoik.  

Zastosowałam farby akrylowe, kredowe, pasty metaliczne, wycinanki z papieru, kwiatki, półperełki, masę szpachlową ( do niej szablon i grzebień ), kulki i guzik. 

Oto i on... 



Chyba trza by iść spać... bo to już kolejny dzień. 


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł.
    My jeszcze nie wiemy kiedy ruszamy, problem z salą ;-(
    To tak jak się niema własnych pomieszczeń.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i tez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy od chyba 4 lat swoje. Normalnie byłyby teraz wakacje ale pandemią wszystko pomieszała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dżemów nie sprzedają w takich słoiczkach:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)