Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 23 stycznia 2020

Lubię malować

a mimo to rzadko to robię.
Może nie rzadko, ale za mało.
Niekiedy zadaję sama sobie to pytanie ... dlaczego?
No i nie mam pojęcia ...
Może to wynika z tego, że zajmuję się tak różnymi dziedzinami rękodzieła i sztuki, że w zasadzie wszystkiego robię po trochu?
Chyba tak ... wynika to z tego, że prowadzę zajęcia i na nich robimy ciągle coś nowego.
Myślę, że trochę się usprawiedliwiam ... a tak naprawdę to lenistwo i tyle :)

Popełniłam kolejną akwarelę :)


Malowałam obie na jednym arkuszu papieru, teraz będę mogła je rozdzielić :)


Pozdrawiam serdecznie i fajnie, że ktoś tu zagląda :)




6 komentarzy:

  1. Maluj, maluj jak najwięcej. Piękne akwarelki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego.....cudowne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałe wyczucie barw, z Twojej twórczości najbardziej podoba mi się Twoje malarstwo, szkoda że mało malujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żałuję ... może zacznę więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)