Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 3 czerwca 2020

Ciąg dalszy dnia akwarelowego.

Tym razem pełen spontan, każdy co chce i jak lubi.
Zajęcia u Tomasza Wełny.
Jeden warunek, postać ma być z warzyw i owoców.
Jako przykład mieliśmy obraz Arcimboldo, i ten był jako zapowiedź zajęć.
Miałam sobie odpuścić,  bo jak pomyślałam o malowaniu tego...
Ale na szczęście nie odpuściłam.. bo okazało się, że każdy maluje jak chce.
Fantastyczna zabawa, kreatywna...
Przedstawiam Wam Wegetana Vll


Dobrej nocy.

6 komentarzy:

  1. i co tu pisać, fantastyczna twórczość, świeżość, kolorystyka, zachwycam się Twoją twórczością codziennie, piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Dobrze, że jeszcze nie macie dość

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)