Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 13 czerwca 2020

Wieczór

z olejami.
Martwa natura z owocami.
Najpierw naszukałam się farb, nawet w pewnym momencie stwierdziłam, że je pewnie wywaliłam.
Jak znalazłam to musiałam się udać do warsztatu po obcęgi aby je jakoś poodkręcać. Dało się na szczęście.
Farby mają kilkanaście lat, w zasadzie nic im nie jest poza tym, że zgęstniały.

Skoro znalazłam to namalowałam.


Dobrego wieczoru. 


5 komentarzy:

  1. Do martwej natury trzeba mieć to "coś" i ty to masz, brawo! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż tu dużo gadać, wymiatasz, a talentu mógłby Ci pozazdrościć nie jeden z wysoko cenionych artystów.
    A tak na przyszłość, zaschnięte tuby, słoiki itp. łatwo odkręcisz, zanurzając " łepek " na chwilę we wrzątku ( lub przynajmniej w baaardzo gorącej wodzie ). Wycieczka do warsztatu zbędna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę co do zakrętek, zdecydowanie cenna 😍

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)