Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 14 stycznia 2019

Nie zapomniałm

i wykonałam zdjęcia na zajęciach urodzinowych.
Prosiliście o nie.
W sumie było 6 osób ... cztery panny i dwóch kawalerów.
Kawalerowie sporo młodsi ... brali udział tylko w pierwszym warsztacie i to szybciutko się uporali z tematem.
Dziewczyny pracowały dzielnie, wykonując dwie prace w kompletnie innych technikach.
Zajęło nam to około 4 godziny w sumie, ale podobno goście i solenizantka zadowolone.
Brat solenizantki i jego kolega podobno również.

No to czas na zdjęcia.

Zaczęliśmy od wspólnego warsztatu malowania na porcelanie.
Musicie mi uwierzyć na słowo, że chłopcy też byli.
Nie zdążyłam im zrobić zdjęcia.


Tak wyglądało malowanie z bliska.


A oto rezultat końcowy tego warsztatu.
Kubki dziewczyn.


Chłopcy wykonali kubki z bronią.
Ten poniżej jest Kajtka z pistoletem, jego kolega namalował karabin maszynowy.


Drugi warsztat dotyczył scrapbookingu, dziewczyny wykonały notesiki.
To są maleńkie notesiki, z jednej kartki 30x30. 
Reszta to trochę tektury, resztki papieru, i stare karty biblioteczne.
Czyli recykling.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich tutaj zaglądających :)

11 komentarzy:

  1. Jakie skupione buzie. :))) Piękności powstały. Ja to nawet mam ulubieńców. Bardzo podoba mi się kubek świnka i little forest. :)))

    Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgaduję, dziewczynka malująca świnkę to Twoja wnuczka :)
    Bardzo fajne urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym się super odnalazła na tych urodzinach:))) Bardzo kreatywnie tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mega kreatywnie ... nawet miałam obawy, że przegięłam. Ale okazało sie strzałem w 10 :)

      Usuń
  4. Fajne są takie zabawy, każdy wychodzi z prezentem :) i to własnoręcznie wykonanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Twórczo, z uśmiechem a bonusem jest prezent dla każdego gościa z okazji urodzin koleżanki ;)

      Usuń
  5. Fantastyczne zajęcia. Widac, że uczniowie pojętni. Prace rewelcyjne dzieciom wyszły. spod zdolnych rączek. Tobie gratuluję i z podziwem dziekuje za relację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)