Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 30 stycznia 2019

Wczoraj wieczorem

a może powinnam napisać na skraju nocy ... łuskałam orzechy.
Lubię mieć obok miseczkę z orzechami gotowymi do schrupania.
W pewnym momencie przyszedł mi do głowy pewnien pomysł ... postanowiłam go zrealizować. Oczywiście od razu ;)
I tym sposobem powstała taka miniaturka ... krajobraz ficowany na sucho w skorupce orzecha włoskiego :)

Osobiście lubię miniatury ... a Wy?

Na pierwszym zdjęciu jest dokładnie rozmiar rzeczywisty.


Na drugim lekko przybliżyłam :)


Mnie się podoba a Wam? 

13 komentarzy:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)