Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 28 maja 2020

Chyba muszę iść

na odwyk.
Przyszedł wieczór, godz 19 i co?
Poczytać? Szydełkować?
Można by, jasne ...
Ale jak? Oni tam rysują,  a ja nie?
Szybciuchno poleciałam po papier i pastele ...
Kosmos, nie moja bajka ... Ale co tam...
No to jak nie moja, to prawie na początku urwał mi się Internet, działam dalej tworząc z pamięci swój kosmos.
Jak raczył wrócić... znaczy się Internet... To p Tomek już rozwiewa maleńkie gwiazdeczki.
Oddaliłam się o lata świetlne od tego co miało być... posypałam gwiazd i mam swój prywatny kosmos 😀


Dobrej nocy, niech wam się przyśni gwiazdy.

3 komentarze:

  1. I pomyśleć, że to, co nas otacza jest bezkresne... Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie tematy, namiętnie oglądam różne programy naukowe na temat galaktyk, dlatego Twoja praca wzbudziła mój zachwyt. Żałuję że nie mam takich zdolności jak Ty.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)