Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 19 maja 2020

Lenistwo

to podobno nie najlepsza cecha.
Mnie jednak niekiedy nachodzi ...
Właściwie to może nie tyle lenistwo ... może nie o tę cechę tu chodzi.
Ja mam, tzw słabą silną wolę ;)
Szczególnie jak chodzi o systematyczność.
Jestem raczej krótkodystansowiec.
Pół biedy jak, mam nad sobą bat ... ale jak to ja sama mam siebie pilnować, oj to bieda.
Jakiś czas i owszem ... ale potem powoli, powoli, coraz mniej, coraz rzadziej ...
Taka już jestem ... a może tylko tak sobie tłumaczę jednak lenistwo :)

Na fb są darmowe lekcje z rysunku i malarstwa. 
Najpierw tylko od czasu do czasu śledziłam, oglądałam ... 
W końcu stwierdziłam, że właściwie skoro i tak siedzę, to może bym coś robiła a nie tylko się gapiła.
Lekcja trwa godzinę, co wyjdzie to jest :)

Był kot, miał być węglem ale nie posiadam, więc jest ołówkiem.


Był tukan ołówkiem.


I krople wody i kula ... miała być węglem ... ale patrz wyżej :)



Tych lekcji było już kilkadziesiąt, tylko wiecie to lenistwo ;)
Polecam, lekcje fajnie prowadzone ... jest okazja codziennie coś wykonać.
Każdego dnia jest inna technika :)






13 komentarzy:

  1. Nie mam fb i nie mam takiego talentu jak Ty:) Kot najlepszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu podobno te lekcje są równolegle na you tube - Kanał Tomasz Wełna

      Usuń
  2. Przybij piątkę! Też mam słabą silną wolę.
    Dasz link (może być w Kurniku) do lekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie :) Te lekcje prowadzi Tomasz Wełna z rodziną
      Szkoła Rysunku Malarstwa Rzeźby i Grafiki OKO

      Usuń
    2. Być może jest to silna słaba wola a nie słaba silna wola?
      Posiadam tę cechę również. Razem z odkładaniem wszystkiego na później. Czasem to męczące, czasem stymulujące, bo przecież gdy coś robisz na ostatnią chwilę, to ładnie się sprężać musisz i koncentrować.
      Powodzenia z lekcjami rysunku.

      Usuń
    3. Dzieki, czyli nie muszę czuć się samotną

      Usuń
  3. Hmmmm, to raczej Ty powinnaś dawać takie lekcje, a nie pobierać nauki od innych :) A co do słabej silnej woli, co inni nazywają lenistwem, myślę, że całkiem spore grono osób( żeby nie powiedzieć wszyscy ), chcieliby ją mieć na takim poziomie jak Ty pracusiu, bo nie o tempo tu idzie, a o sumę powstałych prac i tego się trzymajmy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt trochę ich powstało. A jednak z tą wolą tak miewam. Wiesz człowiek uczy się cały czas, i tego się trzymam

      Usuń
    2. A w ogóle to super, że jesteś 😀

      Usuń
    3. Jesteś, to za duże słowo ...

      Usuń
  4. Hahahah Fajnie napisałaś. :D U mnie podobnie, dziś akurat mam dzień lenia, wstałam i już czułam, że to jeden z tych dni. Zwyczajnie może czasami takie dni są potrzebne, co ja to pisze, przecież wiem, że są potrzebne. :D

    Ty to masz talentów dużo, świetne prace, prześliczne. Moja ulubiona to ta ostatnia, lubię takie dziwności, genialnie narysowałaś. :) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie, super zabawa przy rysowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, ale te kropelki są magiczne, mistrzowsko rysujesz. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)