Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 7 marca 2020

Taką propozycję na zajęcia z dzieciakami

przygotowałam.
Musi być coś co dadzą radę wykonać 6 latki, ale coś co zainteresuje 13 latki.
Grupa jest ruchoma, nigdy nie wiem kto, w jakim wieku i ilu przyjdzie.
Nie jest to dobry układ, bo kompletnie nie da się zaplanować zajęć.
Niestety wiąże się to również z tym, że praca musi być ukończona w ciągu jednego spotkania.

Takie oto jajo będzie tym razem. Oczywiście motywy serwetkowe będą różne, do wyboru. Ja po prostu lubię te serwetkę.


Pozdrawiam serdecznie wszystkie zaglądaczki, szczególnie komentujące. 😉

7 komentarzy:

  1. Fajna pisanka. Na dole są mikrokulki? Udanego tworzenia w większym gronie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jajeczka i myślę, że te Twoje maluchy i te starsze dzieci dadzą radę wykonać takie ozdoby. Pod okiem takiej nauczycielki wszystko możliwe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, ale jak jest 20 to ciężko to ogarnąć 😉

      Usuń
  3. Super jajo, a pomysł z kasza świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pewnie w tym roku już nie zrealizuję :( Trudno.

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)