Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 3 czerwca 2020

Środa, czyli akwarela...

Smaczna akwarela...
Chociaż pewnie, niektórzy woleliby np kurczaka z różna. 
Pomarańcze wygrywają zdecydowanie kolorystycznie.


A wczoraj malnęłam tak na szybko taki akrylik. 
Tym razem w ramach innego projektu.


Pozdrawiam,  piękny dzień dzisiaj. 

7 komentarzy:

  1. Martwa natura nie należy do moich ulubionych, wolę krajobrazy, szczególnie z kwiatami 😊,ale Twoja pomarańcza robi wrażenie. Wygląda tak apetycznie. Zwróciłam na nia uwagę bo mus,e suszyć cytrynę do zawieszki na słoiczek i ta pomarańcza bardzo mi pasuje, ale przydałby mi sie szkic😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)