Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 7 czerwca 2020

Niedziela, dziś pod znakiem pędzla

Rano, kolejny etap mojej interpretacji  Wiosny, Alfonsa Muchy.
Nadal nie skończone, może bym dzisiaj po zajęciach skończyła, ale musiałam dogonić z Klimtem.
Nie byłam na pierwszych zajęciach,  więc dziś narysowałam szkic i zaczęłam.

Czyli po kolei. Wiosnę mam na takim etapie.


Taki etap Klimta, zrobiłam przed zajęciami


Po zajęciach mam tyle.


Dobrej nocy.


3 komentarze:

  1. Klimt wygląda niesamowicie... Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)