Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 25 lutego 2019

Dawno mnie

tu nie było.
Bo ja na jajach siedzę ;)
Maluję i nie tylko ...
W kolorze i czarno biało.
Będzie tego sporo ... ale w pojedyńczych egzemplarzach.

Na razie zajawka :)
Zainteresowanych zapraszam już dzisiaj na maila.

W kolorze jaja szklane duże 14 cm :)
Ze stojakiem 28 cm
Malunek a jednej strony ale widoczny po obu, namalowany tak aby różnica była prawie niewidoczna.

Na zdjęciach poniżej jedno jajo jest od strony malunku a drugie od tyłu.



Te trzy są malowane wokół ...


No i wydmuszki kacze w technice mieszanej. Czarno białe.


Pozdrawiam i zapraszam, gdyby ktoś miał ochotę na takie jaja :)





3 komentarze:

  1. O kochana super te Twoje jaja...pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Zwłaszcza te szklane, nawet nie wiedziałam, że takie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne. Te na szkle delikatne jak bańki mydlane. Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)