Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 22 maja 2019

Przyjaciółka poprosiła

o kartkę na ślub.
W zasadzie nie zapytałam, czy ma być pergamin ... ale przypuszczam, że miał być.
Prośba była dawno ... ale mnie nie było trzy tygodnie w domu, więc teraz to już na wczoraj.
Nie było mnie bo zwiedzałam Podlasie ... i kompletnie mnie oczarowała ta kraina. Na pewno tam wrócę!

A teraz pokażę kartkę. 
Pergamin, personalizowana, delikatna - jak to z pergaminem bywa.
zainspirowałam się grafiką Ty Wilsona ...


Lubię te grafiki, niekiedy korzystam wprost ... tym razem to jednak inspiracja... sporo zmieniłam.

1 komentarz:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)