Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 24 kwietnia 2019

Kolejna

zabawa z cyklu podaj dalej, w której wzięłam udział.
Z ogromną radością, ale i nadzieją, że spełni się moje marzenie...
Okazuje się, że tak ... marzenia się spełniają.
Tym razem marzenie moje spełniła Gosia z Mamelkowa .
Pewnie już się domyślacie co mam!!! Przecież najpiękniejsze domki robi właśnie Gosia :)
Mam, mam domki Mamelkowe...

To całość prezentu ... pięknie i smacznie. 


Tu detale domków... te kaloszki pod ławeczką mnie powaliły.


A tu moje mamelkowe domki w całej okazałości. 
Prawda, że są cudne?


Gosiu ogromnie dziękuję... spełniłaś moje marzenie, wiesz ...

Na koniec zgodnie z zasadami czekam na osoby chętne do wzięcia udziału w moim podaj dalej ... 
Jedyne ograniczenie to, wysyłka musi być na terenie Polski.
Zapraszam.


9 komentarzy:

  1. Przeogromnie się cieszę, że udało się sprawić Ci radość:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze domki.:) Wspaniałe niespodzianki dostałaś Beatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Mamelkowe domki dostałaś :) Miałam się już nie zapisywać na Podaj dalej, ale do Ciebie z przyjemnością się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domki zachwycają, kiedyś też sobie chciałam takie zrobić, może kiedyś? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o tym myślę, ale mamelkowe to mamelkowe 😍

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)