Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 23 marca 2019

Normalnie zaczyna

być tu nudno.
Ciągle jaja!
Ale juz powoli się kończą ... nie że nie będzie żadnych ... będą, ale powoli zbliżam się do końca ;)

Kolejne kwiatowe






To jest to samo co powyżej tylko z innej strony, nie mogę się zdecydować które zdjęcie lepsze.




I dwa kocie



Jak zawsze zapraszam jakby co :)
Pozdrówki wiosenne ślę. Dzisiaj tak ciepło, że malować mi się nie chce.



13 komentarzy:

  1. Zachwycasz coraz to nowymi pomysłami.....wybór trudny, bo wszystkie sa mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie ktoś pyta, to też nie umiem doradzić ... bo każde inne :)

      Usuń
  2. Tak piękne jaja jak ty robisz nie znudzą się nigdy... cudeńka! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze jaja, które mnie zauroczyły.
    W ogóle wszystko piękne w Bohaczykowie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Fiołki genialne.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)