Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 29 stycznia 2020

Kolejna akwarela

inne kwiaty, inna kolorystyka.
Irysy to kwiaty, które fajnie się maluje.
Mają bardzo szeroką gamę kolorystyczną. Zależało mi tym razem na żółtych, więc są.
Tym sposobem ta akwarelka zdecydowanie odbiega od poprzednich.
Format taki jak maków, czyli połowa A4.

Potrzebuję kilka takich, mam trzy i jeżeli nie namaluję do przyszłego tygodnia kolejnej, to wystarczy.

Oto żółte irysy :)


Jest sporo osób, które wolą taką kolorystykę :)

6 komentarzy:

  1. Piękne! Potrafisz świetnie pracować z akwarelą. Mnie te farby nie słuchają. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zawsze ... Ale ja to w nich właśnie lubię

      Usuń
  2. Śliczna praca . Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, cudne, piękne. Tak radośnie się zrobiło z tym żółtym kolorem. Uwielbiam kwiaty. Twoje irysy są idealne.. podziwiam wciąż i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię je malować, szczególnie akwarelą albo na jedwabiu

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)