Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 25 stycznia 2020

Pierwsza jaskółka

wiosny nie czyni ... ale
Może jednak leń gdzieś zwiał?
Kolejna akwarela w tym tygodniu, no proszę ...
Muszę się sama chwalić, bo jak nie ja, to kto?
Tym razem większy format A4.
Dwie poprzednie były połową tego formatu, jak się pewnie domyślacie, bo dwie były na jednym arkuszu. Chociaż skoro nie napisałam poprzednio jaki był format, to w zasadzie nie było to jasne.
Teraz jednak wszystko wiadomo :)

Anemony, tak jak ja je widzę ... czyli w jakimś sensie moje anemony. 
Zastanawiałam się w jakich kolorach je wykonać, miałam zamiar w różnych, ale w trakcie postanowiłam, że będą w jednej kolorystyce. 
Postanowiłam w momencie, gdy miałam pierwszy krok za sobą, czyli niebieską farbę położoną gdzieś tam. No i są niebieskie :)


Pozdrawiam serdecznie tych, którzy tu zaglądają. 

17 komentarzy:

  1. Nawet Wyczółkowski byłby z Ciebie dumny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłas, Beatko, w akwarelki jak ja w moje szmacianki.Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham anemony w każdym kolorze i cieszę się, że namalowalas je w niebieskim... Takich pieknych nie widziałam.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają piękne kolory :) Może kiedyś inne też się pojawią u mnie jako akwarelka :)

      Usuń
  4. Piekna akwarela . Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosna u Ciebie. Anemony przepiękne. Uwielbiam akwarele, bo są bardzo delikatne, takie mgiełeczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię właśnie z powodu ich delikatności. Lubię też malować na jedwabiu z tego samego powodu.
      Co nie znaczy, że nie lubię akrylu i oleju. Ale to zupełnie inna bajka.

      Usuń
  6. Ech! Akwarelka miodzio! Sama nawet spróbować nie mam odwagi. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna akwarela. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)