Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 5 lutego 2020

Właśnie skończyłam

malować kolejne drzwi meblowe.
Kolejne kwiaty na meblach z pracowni gotowe, jeszcze mokre.
Dziś miałam koszmarnego lenia, dopiero wieczorem sobie drań poszedł. Trzeba było to wykorzystać.
Tym sposobem są kolejne drzwi.

Tak prezentują się razem, czy będą akurat tak w meblach? Tego jeszcze nie wiadomo.


A tak jeszcze mokre.


Pozdrawiam i dobrej nocy życzę 

13 komentarzy:

  1. Ach ten leń! Dobrze, że sobie poszedł ;) Piękne drzwiczki zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt . Pozdrawiam serdecznie 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na upiększenie mebelków, a wykonanie... no cuuudo! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne - zapraszam tez na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! To będzie wyjątkowy mebel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo mi się podobają. Nie mogę się doczekać całości. Ciekawe ile drzwiczek pomalujesz. Lubię taką metamorfozę starych mebli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)