Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 22 lutego 2020

A miało być

ostatnie.
Musiałam jednak sprawdzić jak działają mgiełki, które wymieszałam.
Rzecz oczywista potrzebuję na warsztaty, a kasy jak zwykle nie mamy dużo, więc kombinuję jak ten koń...
Przepisów na różne zamienniki jest ogrom, ale z doświadczenia wiem, że nie wszystkie się sprawdzają w pracy. Muszę zawsze sprawdzić,  zanim podam studentom UTW.
Nie gadam już,  pokazuję...


Pozdrawiam serdecznie.
Mam jeszcze jeden przepis do sprawdzenia, tym razem na masę z której można sporo wykonać. 
Czy to prawda? 
 Kupię co potrzebne i wymieszam. 


2 komentarze:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)