Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 26 lipca 2020

Nie mogłam

patrzeć, po prostu się nie dało.
Kobieta na portrecie miała na głowie chełm... który teoretycznie był jej włosami.
Niby nie musiałam tego zmieniać, bo jak pisałam chodziło tylko o kolory skóry na twarzy ... Ale jak tu patrzeć na coś takiego? No jak?

Po zmianach jest tak ...


Lepiej jest ?

I kolejna zmiana... Chyba muszę go schować 😁


4 komentarze:

  1. Mnie zachwycił portret dziewczynki i praca wg Durera.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Portret dziewczynki i mnie się podobał

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda wersja mi się podoba :). Ale, jak mówiła moja profesorka od plastyki - prawdziwy artysta nigdy nie jest do końca zadowolony ze swojego dzieła.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)