Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 3 czerwca 2017

Jutro

mamy w domu święto.
Zuzia idzie do Pierwszej Komunii.
Z tej okazji wykonałam kartkę i bukiecik.


Kartkę oczywiście pergaminową, bo ta technika idealnie pasuje do tej okazji. Kartka oczywiście jest imienna ... bo jakżeby inaczej :)
Trochę się namęczyłam z okularami ... a tu wyszło tak, że Zuzia pójdzie do komunii bez okularów. Połamała je na wycieczce szkolnej. 


Zamiast bukietu z kwiatów, (takich myślę ,że dostanie kilka) zrobiłam bukiet z jej ulubionych cukierasów.



Moje piórko z koronki klockowej w końcu ma na czym zawisnąć :)


Do zobaczenia ... 


6 komentarzy:

  1. Kartka wyjątkowa, pierwszy raz widzę taką! My też w ciągu komunijnym. W zeszłym roku córka, za rok syn, a w tym u rodziny. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koronkowa karteczka z portrecikiem. Bukiecik bardzo oryginalny, a piórko urzekające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka:) ależ Ty zdolniacha jesteś.....po raz setny chyba stwierdzam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka misterna kartka! Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)