Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 13 czerwca 2017

Morze nasze

morze ...
Lubię nasze morze ale tylko i wyłącznie przed lub po tzw sezonie :)
No i koniecznie w miejscach, w których jeszcze poza sezonem bywa cicho i spokojnie. Lubię długie spacery brzegiem morza ... gdy nie ma żywej duszy. Czyli o wczesnej porze.
Mogę wtedy iść kilka godzin ...
Właśnie wróciłam ... było pięknie ...

Najpierw zalew ...
Kacza rodzinka ... czyli mama i dzieciaki ...


A panowie? No cóż relaks ...


Ale  do czasu ... jak widać przybyła kontrola ;)


A w oddali płynie Mała Babcia :) fajna nazwa :)


A wieczorem ... jeszcze przed zachodem ...


Ale tuż, tuż ...


W świetle zachodzącego ...


A toto ... księżyc nad zalewem ... podobno była to truskawkowa pełnia :)


I nazajutrz o poranku samotny jak ja ...


I sejmik :)


I szybowiec ;)


15 komentarzy:

  1. Morze o każdej porze dnia i roku zachwyca, bez względu na pogodę. Aż zazdroszczę morskich klimatów.:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze morze jest najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, czytałam o truskawkowej pełni, fajnie udało Ci się ją złapać. I ja kocham morze, szczególnie ciche, bez turystów. ;) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki. Ja nasze morze lubię tak jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, pierwsze magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia...lubię długie spacery brzegiem morza i ten szum fal. Kaczuchy też fajne:)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kadry , uwielbiam takie "puste" nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  8. Foty niesamowicie klimatyczne.
    Też lubię tylko takie morze, ewentualnie zimowe. Dwa razy mi się udało. Jednak wakacje są kiedy są i wówczas tylko mogę gdzieś jechać, czekam emerytury i własnego zagospodarowania czasu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam morskie klimaty....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Już się nie mogę doczekać mojego "spotkania " z morzem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. No miałam ... zdecydownie słoneczną bardziej nić dzisiaj :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)