Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 10 sierpnia 2017

Wczoraj

przed burzą ... taki u nas był księżyc.

Na szczęście burza nie przyniosła żadnych niemiłych niespodzianek.
Po prostu była :)


Chwilę wcześniej poza tą obręczą, sam księżyc był również pomarańczowy :)
Ciekawie to wyglądało.


Dzisiaj rano nadal padało, ale teraz pięknie świeci słońce.
Mimo to podobno to nie koniec burz ... 

4 komentarze:

  1. U nas miesiąc też się żarzył pomarańczowym blaskiem, wyglądał pięknie! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś na wsi księżyc "na pół nieba" i trąba nie miałam przy sobie aparatu, jak wróciłam z aparatem, to z księżyca już uszło powietrze ;) U nas w nocy były dwie burze, od błyskawic zrobiło się jasno, bo następowały jedna po drugiej i na tą noc zapowiadają powtórkę z rozrywki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten taki właśnie był, ale zanim przybyłam z aparatem to już był taki jak wyżej :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)