Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 28 listopada 2018

W tym roku

powstaną kartki tego typu. Malowane akwarelą.
Zostaną dodane do paczek świątecznych :)
Trochę muszę ich namalować ... te są pierwsze :)

Wszystkie to zimowe widoczki. Czy inne też będą takie?
Nie wiem ... ale chyba tak. 
Proste i w miarę szybko powstają :)




No i tym sposobem uciekłam od lata na kubkach od razu w ramiona zimy ;)

Pozdrówki ślę :)

17 komentarzy:

  1. Zachwycające!!!<3 Chciałabym kiedyś nauczyć się malować. Niby coś tam potrafię, ale ino plakatówkami. hehe Malowanie jakoś mnie odpręża. :) Kartki są dla mnie niesamowicie klimatyczne, boskie! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po prostu spróbuj :) Jeżeli lubisz to koniecznie :)

      Usuń
  2. Znakomite i niepowtarzalne, coś wspaniałego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno niepowtarzalne ... dakładnie takie jsamej nie będzie drugiej z pewnością :)

      Usuń
  3. Proste i w miarę szybko powstają - po przeczytaniu tego zdania szczęka opadła, drugi raz opadła po obejrzeniu kartek.
    Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie w miarę szybko, dzis kolejne trzy mam :)

      Usuń
  4. FENOMENALNE!!! Kolejny raz wielkie WOW i wielkie brawa ode mnie!!! Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste? Piękne,klimatyczne i nawet dwa kolory stanowią zaletę.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie jeden tylko w różnistych odcieniach :)

      Usuń
  6. Cudne! w swojej "prostocie" Masz talent w łapkach, aż trochę zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki są śliczne, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)