Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 16 grudnia 2019

A dziś

Sznurkami się zabawiam. 
Powinien być czas przeszły, bo już skończyłam. 
Wykonałam kiedyś piórka makramowe,  tak sobie leżały do dzisiaj. 
W sieci sporo jest drzewek osadzonych w kołach. Najbardziej podobają mi się takie bardziej pracochłonne, ale jakoś czasu aktualnie na to nie mam, sznurek mam za gruby itd.
Gdzieś, kiedyś widziałam pomysł na wykorzystanie piórek... 
Dziś postanowiłam stworzyć takie drzewko w kole.
Zmniejszyłam, przycięłam piórka, ktore stworzyły koronę mojego drzewa.
Resztę motałam,  plotłam tak aby utworzyć pień i korzenie. Pod kołem uplotłam coś niby pola. 
Na koniec oddałam huśtawkę,  bo zbyt pusto mi tam było.
No i wyszło mi takie oto ...



6 komentarzy:

  1. Cudowna i bajkowa makrama. Brawo i jeszcze raz brawo. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cokolwiek robisz efekt zawsze jest świetny.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło Ci super to uplatanie sznurka. Obrzek śliczny.
    Podziwiam,pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę pięknie, podziwiam wielce! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna dekoracja...Pozdrawiam świątecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. to taki makramowy łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)