Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 28 grudnia 2019

Jestem uzależniona

od czytania.
Mam też w swoim kręgu przyjaciół osoby z uzależnieniem.
Oczywiście nie mamy zamiaru iść na odwyk. Po co?
Każdy kto dużo czyta ... lubi mieć coś co wkłada w miejsce, w którym chwilowo przerywa czytanie.
Jedni wkładają jakąś karteczkę,  inni to co akurat pod ręką.
Ja lubię zakładki. Różne, mam ich kilka.
Ciągle mam niedosyt bo po prostu gubię zakładki.
Pewnie niejedną oddałam razem z książką.
Lubię zakładki mieć, ale lubię je też robić.
Tym razem namalowałam akwarelkę, specjalnie po to, aby ją pociąć na zakładki.
Powstały 3 sztuki, w letnim klimacie.


Akwarelka w całości,  wyglądała tak.


Pozdrawiam 

16 komentarzy:

  1. Też jestem uzależniona!!!
    A Twoje akwarelki podziwiam wielce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham zakładki, a niektórych wręcz żal mi używać. Piękna akwarelka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ja od niedawna bardziej słucham, niż czytam, ale zakładki lubię.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Podoba mi się pomysł podzielenia jednej akwarelki :). Niedawno popełniłam trochę zakładek, bo lubię rysować małe formy, ale sama takich zakładek nie używam, wolę jednak małą, cieniutką karteczkę, choćby paragon :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu tak lubi, ja jednak zakładki, chyba że akurat nie mam.

      Usuń
  5. Przecudowna akwarela! Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna akwarela. Fajny pomysł na zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam akwarelki ale to takiego malowania mi daleko! :(
    oj, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne akwarelki. Chyba i ja sięgnę po pędzelek...
    Pozdrawiam Beatko serdecznie. Muszę Cię częściej odwiedzać bo jesteś bardzo inspirująca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie odwiedzaj. Zapraszam i służę inspiracją

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)