Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 27 grudnia 2019

Za oknem

nie wiadomo co, niby zima, ale co to za zima.
Jesień? Szaro, buro ...to może jednak jesień ...
Ja się nie zgadzam, chociaż nie uwielbiam zimy, to jednak wolę od tego co za oknem.
Jesień to ja lubię i to bardzo w porze jesieni ... i zdecydowanie kolorową.
W związku z powyższym, postanowiłam dziś poszukać odrobiny koloru.


Taką oto akwarelkę malnęłam na szybko wieczorową porą. Toteż i fotka wieczorowa. 

4 komentarze:

  1. O, i właśnie tak trzeba - zaczarować rzeczywistość! Piękna, optymistyczna akwarelka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty na upiększenie tej szarej, brzydkiej pogody. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)