Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 2 sierpnia 2020

Pełnia


To dla mnie czas bezsenny. Ale w czasie deszczu dzieci się nudzą, a w czasie pełni babcie zdecydowanie nie. 
Spać się nie chce, ale można malować.
Co prawda miałam w planie jakiś film ... niestety Internet zastrajkował, mam jedynie w telefonie. 
No to malnęłam bukiet letnich kwiatów.
Wyszła niestety ciężka, jak nie moja. 



  
W wersji dziennej 



5 komentarzy:

  1. Ja widzę letni bukiet kwiatów, są piękne, są Twoje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W dziennym świetle jest nawet ok.

      Usuń
  2. Uwielbiam wszystkie Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)