Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 18 sierpnia 2020

Rydlówka.

 Nie byłam, ale muszę to nadrobić piękne miejsce z fajną historią.

Do tego Pani oprowadzająca pięknie opowiada. Jak będę w Krakowie to muszę nadrobić. 

A tymczasem Rydlówka tuszem w mojej interpretacji. Tusz teoretycznie brązowy, ale w niektórych miejscach wpada w różowy odcień. 

Eksperymentalnie drzewa z tyłu pomalowałam na mokrym papierze, okazało się, że tusz fajnie się rozlewał.

Po skończeniu zauważyłam, że niestety nierówno położyłam belki, chyba ta architektura nie jest dla mnie, za duży mam luz 😉


1 komentarz:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)