Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 1 sierpnia 2020

Ulica


Św Anny w Krakowie. 
Akwarela... podobno jest całkiem dobrze, jest klimat tej ulicy... tak mówi nauczyciel. 
A ja już chciałam za każdym razem jak architektura iść na wagary. 
No i co teraz? 
Trza będzie się uczyć na stare lata. 😀

 

A dziś skończyliśmy uliczkę w południowym klimacie. Nie wiem czy klimat jest... łatwiej się coś maluje gdy się to zna. 
A tu, nie byłam na południu, do tego malowaliśmy z wyobraźni. 



Udanego weekendu, pozdrawiam 


3 komentarze:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)