Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 16 maja 2017

Ale mnie tu dawno

nie było!!!
Ale żyję, spokojnie, powoli.
Trochę leniwie, trochę wyjazdowo ... tak po prostu normalnie.
Wiosna, słoneczko ( nareszcie), aparat i spacery... po latach zaczynam doceniać to gdzie mieszkam ...
Zobaczcie sami, dzisiejszy spacer zaowocował takimi zdjęciami :) Miłego oglądania życzę ... niech już to słoneczko zostanie z nami.












Niektóre bawiły się ze mną w chowanego ;)

Nie martwcie się, robię mało ale jednak coś robię :)

Serdecznie pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Baaaaardzo dawno Cię Tu nie było :)
    Fajne światło miałaś.
    Zdjęcie z furtką mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, dawno :) Dobrze, że jeszcze ktoś tu zagląda ;)
      Dzięki za pochwałę...

      Usuń
  2. Cieszę się, że znowu jesteś.Mieszkasz w przepięknym miejscu,i dzięki Twoim fotorelacjom ze spacerów ja również mogę podziwiać piękno przyrody.Pozdrawiam Cie serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy tak mówili ... a ja jakoś nie bardzo doceniałam. Dopiero teraz ...

      Usuń
  3. O tak, dawnooooo....
    Spacerów zazdroszczę, ja wciąż w biegu... No i nie mam takich widoków..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się codziennie, chociaż na mały ...
      A widoki takie niemal z okna mam :)

      Usuń
  4. Ja też staram się żyć wolniej i coraz lepiej mi to wychodzi. Piękne widoki, piękne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkasz w przepięknym otoczeniu natury:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)