Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 20 maja 2017

Drut

jako tworzywo. Ciekawe i sporo można ...
Już robiłam tego typu biżu ... tyle, że dotychczas nie był to drut kolorowy.
Nie powiem, że nie podejmowałam wcześniej takich prób. Podejmowałam, ale w czasie pracy ścierała mi się ta kolorowa powłoka.
Teraz doszłam do przyczyny ... i udało się. Fajnie ... bo chociaż podoba mi się bardzo biżu w kolorze srebra i miedzi, ale ten typ powiem szczerze też przypadł mi do gustu.
Taka granatowa świetnie będzie wyglądała z dżinsami :)
Ciekawa jestem, czy i Wam wpadnie w oko.

Pierwsza to granatowa, wewnątrz są małe koraliki. Na łączeniu ozdoba z miedzianego drutu w kolorze srebra. Powiem nieskromnie ... podoba mi się. Podoba mi się też fakt, że nie trzeba męczyć się z zapinaniem - wsuwamy na rękę i już :)


Druga mniejsza, idealna na rękę dziewczynki. Granatowo-czerwona, na granatowych kawałkach, wplecione koraliki niebieskie. Bardzo dziewczęca. 


I obie razem :) Widać różnicę w wielkości.


Nie może zabraknąć relacji ze spacerów ;)
Zgadnijcie co to jest?


Józefina, od czasu do czasu towarzyszy mi :)


Pięć panienek ;)


Najbliższe mokradła :)


Brama do lasu?
 

Portret brzozy :)


Drama ... w wieczornym słońcu.


Pozdrówki ślę :)


13 komentarzy:

  1. Fajne te bransoletki.Razem z dżinsem to strzał w dziesiątkę.
    Piękną masz bramę do lasu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny jak tam u Ciebie Beatko magicznie. Ta soczytsa zieleń, ten spokój bijący z każdego kadru... Zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki śliczne, a plenery - po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... zaczynam doceniać tę bajkę :)

      Usuń
  4. W takim miejscu zdecydowanie moglabym mieszkać, bransoletki to tylko dodatek😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Spaniała masz naturę koło siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie widoki,mogę odwiedzać w weekendy. Mieszkać jednak lubię w mieście.Pewnie dziwna jestem, bo wszyscy marzą o wsi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, spacerek po takiej okolicy to bajka....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te bransoletki - ciekawa jestem jak powstają. Może, jak będę wracać z wakacyjnego wypadu to jakoś zahaczę o Twoją ostoję spokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce :) bransoletki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bransoletki, jestem ciekawa czy nie będą się odkształcać w czasie noszenia, czy są bardzo delikatne?
    Widoki masz świetne. Myślę, że wiele osób także miałoby się czym pochwalić, tylko nie zawsze potrafimy patrzeć i docenić to, co mijamy na co dzień. Muszę się zmobilizować i na spacery z córcią zabierać aparat. Może w obiektywie moja okolica będzie prezentować się inaczej niż naocznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)