Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 29 marca 2018

Wiem, wiem ...

teraz pora jaj, a nie magnolii.
Ale ja właśnie dzisiaj malnęłam sobie magnolie na jedwabiu. Na dworze śnieg leży, więc ja na przekór pogodzie malnęłam magnolie.
Oczywiście i tym razem testowałam media.
Tym razem kolejny raz biel kryjącą, ale zastosowałam ją na mokrym i fajnie miesza się z farbami. Efekt podoba mi się.
Testowałam też ołowek ... można nim naszkicować sobie wzór, ale można też za jego pomcą naprasować wzór na jedwab.
Ja zastosowałam szkic. Chciałam sprawdzić, czy zgodnie z opisem ołówek spierze się. Sprał, a więc ok. Dodatkowy plus, jest taki, że szkic ołówkiem widać pod bezbarwną guttą - fajne dla tych co mają kłopot z widzeniem ;) Bezbarwna gutta jest mało widoczna na jedwabiu, podczas malowania.
Testowałam jeszcze rozrzedzacz i zagęszczacz do farb. Pierwszy w zasadzie nie wiem po co ma być, rozrzedza, ale i wodą można to zrobić. muszę go jeszcze raz kiedyś zastosować i porównać kawałki z nim i z wodą.
Drugi natomiast sprawdza się przy wykonywaniu cienkich linii. Chociaż i bez niego można cienkie wykonać na suchym jedwabiu.
Ale może faktycznie trochę ułatwia samo malowanie tych linii, co prawda trzeba go osobno mieszać z każdym kolorem.
Czyli sama nie wiem jak lepiej.

A oto moje magnolie ... 




Na koniec po magnoliami, a nie pod jajami ... ale skoro na dworze śnieg ...

Składam Wam serdeczne życzenia
radosnych, zdrowych, słonecznych 
Świąt.

Pozdrawiam Beata




15 komentarzy:

  1. Przepiękne, aż trudno oderwać oczy ...
    Radosnych, spokojnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało wiosną. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Jakie piękne :) wiosna to magnolie, może przywołasz nimi wiosnę ;)
    Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne te Twoje magnolie. Cudo. <3
    Życzę wspaniałych, zdrowych, pełnych miłości i poczucia szczęścia świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przywołałaś Beatko wiosnę tymi przepięknymi kwiatami, są mega niech więc i Święta będą tak piękne......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolie są CUDOWNE!!!!! Dziękuje za życzenia,Tobie Beatko również zyczę Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Dużo zdrowia, radosnego wiosennego nastroju, wiary, serdeczności, miłości
    i szczęścia. Świąt pachnących "mazurkiem i babką" i święconką wielkanocną.
    Serdecznych i ciepłych rodzinnych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite. Cudownie malujesz. Zdrowych Wesołych Świąt smacznego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) To są prace testowe ... ale fakt z tej magnolii jestem zadowolona :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)