Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 13 czerwca 2018

Kolejny komplet

talerzyk i kubek.
Zamówienie na wczoraj, właśnie skończyłam malować, rano oddaję.
Miał być motyl ... samotny mi nie pasował to jest z tłem ;)

Dwa zdjęcia, nie mogłam się zdecydować w jakiej wersji wyglądają lepiej :)




Zbliżenie na sam malunek :)


Myślę, że wyszło dobrze ... a Wy co na to?


20 komentarzy:

  1. Wyszło rewelacyjnie. Jestem zachwycona, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiającej też się spodobał, to i obdarowanej mam nadzieję, że też :)

      Usuń
  2. Dobrze? Przepiękny komplet, podziwiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, bardzo mu do twarzy w kwiatowym otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubkowi, talerzykowi czy motylkowi? Spokojnie wiem, motylkowi w otoczeniu kwiecia :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. wyszło pięknie!!! jestem fanką twoich kompletów:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję nie wiedziałam, że moje komplety mają fanki :)

      Usuń
  5. Komplecik jest rewelacyjny, bez względu na wersję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie wyszło dobrze, wyszło genialnie ! Maluj ile się da, kiedyś ktoś zarobi na tym grube pieniądze, wielcy malarze żyli w ubóstwie, ich dzieła dopiero później stały się wartościowe :)
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jakie to piękne..., aż mnie zamurowało, a to się rzadko zdarza:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło pięknie, jak zawsze:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło czadowo:) przepięknie po prostu.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)