Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 24 czerwca 2018

Kolejny komplet

śniadaniowy malowany.
Kubek i talerz ... bo to nie jest talerzyk pod kubek.
Malowany dla szczególnej osoby, zamówiony przez przyjaciół. Czyli wyjątkowy prezent, dla wyjątkowej osoby od przyjaciół.

Tym razem trochę inny ale w podobnym stylu - bo taki miał być, a ja nie maluję nigdy dokładnie tak samo. Myslę jednak, że i ten jest ładny.


Dwa ujęcia, bo się nie mogłam zdecydować - jak zwykle ;)
Tym razem odrobinę więcej różu ... bo taki to kwiat :)



Zbliżenie na sam malunek ... różu więcej, ale bez przesady ... myślę, że w sam raz.


A Wy jak sądziecie?


19 komentarzy:

  1. Cuuudne!!! Chyba jeszcze lepszy (o ile to możliwe;) niż ten ostatni. Przepiękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej wyrazisty na pewno, tamtem był łagodniejszy :)

      Usuń
  2. Malunek piękny i subtelny. Boszszsz, ile jeszcze muszę się nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana nie przesadzaj tylko bierz się do roboty :)

      Usuń
  3. Beatko śliczny komplecik, herbata lepiej smakuje z takiej filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny??? Jest piękny!!!! Cudny!!! Że też mnie nie chce nikt takiego prezentu podarować! Pewnie nie mam takich przyjaciół...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoi przyjaciele po prostu mnie nie znają ;)

      Usuń
  5. Uroczy...Czy rybka spełniła życzenie...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w tym zakochana. Kolorystyka jest genialna, no podoba mi się niesamowicie. Toż to bajka, cała magia, całe piękno natury. Jesteś geniuszem! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiż on piękny, delikatny, niepowtarzalny. Zachwycające prace tworzysz Beatko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. On wcale nie jest ładny. On jest genialnie piękny i tyle w temacie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)