Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 11 sierpnia 2019

Kartka urodzinowa

dla koniary.
Jednocześnie opakowanie dla prezentu w postaci kasy.
Tak to teraz przeważnie jest, że nie kupuje się prezentów ... tylko daje kasę. Ja zdecydowanie nie lubię tej formy ... ale nie ma co walczyć z tym co niesie nowe ...
Co prawda tym razem to nie ja tę kasę dawałam ... ja tylko wykonałam na zamówienie opakowanie prezentu ;)

Wymyśliłam to tak ...

Kartka w kształcie domu, sznurek na pranko ...
Przez okienko widok, który lubi jubilatka ...


Do kartki oczywiście musiało być opakowanie ... bo pranko cenne będzie.


Tu kartka już w opakowaniu, jeszcze bez prania.


Tu już koszule się suszą.


Pozdrówki ślę :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna, świetnie wymyślona i wspaniale wykonana! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i śliczna karteczka . Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna i pomysłowa.
    Fajny pomysł, stwierdziłam, gdy udało mi się dojrzeć koszule. Chyba z moim wzrokiem coś nie tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo pomysłowa karteczka :)
    Ja tak sobie myślę, że kasa zamiast prezentu nie jest taka zła. Często prezent bywa nietrafiony, upychamy go głęboko w szufladzie, bo przecież nie wyrzucimy, a używać nie będziemy, bo nie nasz styl, nie nasz gust i w ogóle nie... ;) A za uzbierane pieniążki możemy kupić sobie coś wymarzonego i przydatnego :D No chyba, że na pewno wiemy co lubi i o czym marzy osoba, którą chcemy obdarować, wtedy zupełnie inna sytuacja :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i racja ... właśnie dzisiaj mój 7 letni wnuk spenił w ten sposób swoje marzenie ... dostał swój pierwszy motocykl crossowy :)
      Więc chyba racja :)

      Usuń
  5. Przepiękna kartka!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)