Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 25 sierpnia 2019

Lato powoli odchodzi

normalna kolej rzeczy ...
Niby tak, ale szkoda lata :)
Jesień też bywa piękna, kolorowa ... ale jak wszystko ma dwa oblicza ... bywa też szaro bura .
Pozostaje czekać na kolorową ;)

Dzisiaj mam dla Was kilka fotek z przejściowego czasu ... 












Prawda, że nadal jest pięknie ?

Wstawię też fotkę storczyka - nie obciętą ;)


Na konieć zdjęcie pracy, którą namalowała Zuzia ... ale tym razem sporo mojego udziału, ale jednak nadal tylko udziału - to ona decydowała co i jak.



Pozdrówki ślę :)




3 komentarze:

  1. Piękne ujęcia, szkoda, że lato odchodzi, mimo upałów i susz to moja ulubiona pora roku, wolę je niż na przykład mrozy i ciągłe deszcze... Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia odchodzącego lata, ale jest cieplutko od poniedziałku, więc może jeszcze trochę z nami zostanie. Masz Beatko bardzo zdolna wnusię. Brawo. Podziwiam każdą pracę , którą nam pokazujesz. Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda lata , to też mpja ulubiona pora roku . W zasadzie lubię wszystkie , ale lato najbardziej . Piękne fotki odchodzącego lata . Pozdrawiam cieplutko. ☺

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)