Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 23 sierpnia 2019

Spotkanie dwóch

maniaczek rękodzieła nie mogło być bez działania.
No bo jak?
Tym razem na tapecie był foamiranu. Kiedyś popełniłam dwie róże,  tym razem wykonałam storczyka.
Zdecydowanie mniej czasochłonne... Chociaż i tak trochę czasu mi zajęło. A przy okazji Gosia długo miała gościa u siebie.
Mówi, że nie ma sprawy ... Ale kto to wie, czy czasami po prostu nie umiała mnie wcześniej wywalić 😉


Oto i efekt pobytu.



Zdjęcie z telefonu, nie mam pojęcia dlaczego je tak przycięło. 

5 komentarzy:

  1. Ależ piękne kwiaty! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo naturalnie . Pozdrawiam cieplutko. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. !!! W życiu bym nie wpadła na to, że to sztuczny!!! Jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo naturalnie, aż chciałoby się powiedzieć jak żywy.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)