Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 30 maja 2020

A przy sobocie

akryle, Monet i jego Katedra w Rouen.
Impresjonizm, malowanie światła... lubię...
Nigdy nie odważyłam się na zmierzenie z tematem.
Do dzisiaj ...
Pani Daria i p. Tomasz malowali swoją katedrę w takim tempie, że nie wiem czy ktokolwiek za nimi nadążał.
Zresztą tu nie chodziło o kopiowanie, tylko o sposób malowania.

Moja impresja na temat


Serdecznie pozdrawiam i dobrej kolorowej nocy.

3 komentarze:

  1. Oczu nie można oderwać od tych Twoich perełek. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu, sama radość, tyle w tym światła i koloru, pięknie.
    Ciekawa jestem pędzla instruktorów, ale to tak na boku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)