Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 20 maja 2020

Kolejna praca

Z wieczornej lekcji.
Dziś środa, czyli dzień akwareli.
Temat tej lekcji,  klasztor tyniecki w porannej mgle.
Qrcze była na to godzina ( jak zawsze), akwarelą nie malowałam jeszcze pejzażu,  a architektury nie lubię.
Powiem szczerze, było to wyzwanie.
Zrobiłam, i jestem zadowolona chociaż oczywiście sporo można by lepiej.


Pozdrawiam serdecznie 


2 komentarze:

  1. Malowanie akwarelami to duże wyzwanie, szczególnie architektura. Ale efekty są wspaniałe, obraz piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)