Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 20 maja 2020

Dziś jest dzień akwarelowy.

Zadanie to piwonia.
Pan Tomek ma trochę inne podejście do akwareli niż ja, ale robiłam jak należy krok po kroku (prawie) jak kazał, sam kwiat.
Za to, poszalałam z tłem po mojemu 😂😂😂
Wyszła taka oto. Na tej fotce zdecydowanie lepiej widać co i jak.


Ale na tej są realniejsze kolory.


Dałam więc obie. 

A takie coś powstało na talerzu Na którym mieszałam kolory


U mnie jeszcze nie kwitną, niestety.

Pięknego dzionka życzę :)

https://www.facebook.com/pracowniaoko.krakow/



4 komentarze:

  1. Cudo powstało, brawo Ty! U mnie piwonie tylko w ogrodzie, lada dzień pąki powinny puścić i uwolnić te niesamowite kwiaty. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet w mieszaninie kolorów dopatruję się sztuki … a piwonie rajsko przepiękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam kwiat piwonii - te cieniowania, białe refleksy na płatkach. Świetne. Czy korzystałaś z maskowania aby uzyskać taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wszystko od razu. Mamy na to jedną godzinę, za każdym razem.

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)