Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 2 grudnia 2016

Dostałam kiedyś

od Danusi kilka par oczu.
Wszystkie normalne ... poza jednymi. Te oczy, po prostu wbiły mnie w osłupienie ;)
No bo... do czego można zastosować takie oczy??? Toć do żadnej postaci się nie da! Nawet gnomek nie bardzo ... nawet najdziwniejszy gnomek!
Zresztą swoją drogą ciekawa jestem do czego Danusia je stosuje :) Muszę ją kiedyś zapytać.
No to sobie leżały, aż do wczoraj. Kolejny raz zajrzałam do pudełka z oczami, bo szukałam czegoś. Kolejny raz je zobaczyłam i ... olśniło mnie, jedynie biedronka!

No to wykonałam ... biedronkę? No nie, raczej biedronę! Nie jest ogromna, ale jak na biedronkę to spora na długość jakieś 12 cm.
Biedrona ... dawno nie wykonałam czegoś tak na pograniczu kiczu! Bo chyba to jest na pograniczu. Mam nadzieję, że tylko na pograniczu ;) 


W pierwszej chwili dałam jej w łapki złotówę, ale tego to już sama nie mogłam znieść.
A pomysł ze złotówą nasunął mi się gdy przypomniałam sobie wierszyk
"Biedroneczko leć do nieba
przynieś nam kawałek chleba... "
Chleba jej nie dam, ale kasę na chleb ... no i dałam złotówę.


Jednak nie mogłam na nią patrzeć, musiałam złagodzić odrobinę ...
I jest jaka jest ;) Ciekawe czy młodzież zechce coś takiego wykonać?


No i porcja kolejnych szyszaków wykonana ... powoli mam ilość odpowiednią do rozmiaru mojej choinki :)


Pozrawiam :)



25 komentarzy:

  1. Takie kupiłam do sówek. Biedrona super fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak mówisz, to mi ulżyło :) Do sówek powiadasz ...

      Usuń
  2. O wow! Rewelacyjne prace :) Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu :) Z pewnością będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie i witam w moich progach :)

      Usuń
  3. Wygląda jak Tekla z Pszczółki Mai:) ta biedrona... biedronucha!
    A Tekla charakterek miała, pamiętasz? Wredna była. A biedrona jaka? Zawsze mówiono, nie oceniaj po wyglądzie:) Mylę się?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie wredna ;) A wiesz że do Takli też by pasowały ;) szkoda, że na to nie wpadłam :) A może i dobrze. Może i jej nadać by imię? Tylko jakie?

      Usuń
  4. Niezła biedroneczka. Tak, wygląda jak Tekla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka byłaby nawet cudna, gdybyś jej buźkę zrobiła taką normalną wesołą uśmiechniętą, nie potrafię rozszyfrować tego czegoś pod nosem, wszystko mi w niej pasuje, oprócz tego, no i możesz mnie za to znielubć :(
    Ps. Nie uwierzysz, czytam Twój post, a tu sms od Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ona nie miała być cudna i słodka właśnie ... miała być wredna :) A to pod nosem to kukardka przecie, coby taka czarna kompletnie z przodu nie była ;)
      No proszę ... od tej milszej?

      Usuń
    2. no i dalej to jeszcze jedna para odnóży, założona na siebie tak jak się zakłada ręce ...

      Usuń
    3. Nie mówię o kukardce, już mnie uświadomiono, że to kulfon. Niech Ci będzie, wredna ona do bólu, wyszło jak chciałaś :)

      Usuń
    4. AAa o kulfona chodziło? Na to bym nie wpadła ;)

      Usuń
  6. Biedrona rewelacyjna, wreszcie przełamanie tej biedronkowej idylli, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś tej biedronce minka zrzedła, ale i tak jest świetna. Szyszkowe "ludziki" pewnie czekają na zawieszenie na choince. Są śliczne. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wygląda jak mała Mi z Muminków;)) mi się podoba.
    Szyszkowe ludki też:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedronka wygląda świetnie! Aż przypomniały mi się letnie chwile w ogrodzie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Letnie chwile w ogrodzie? Nie chciałabym spotkać w ogrodzie tak dużej biedrony i to z taką miną ;)

      Usuń
  10. Mi się podoba :), mina bezbłędna, chociaż bardziej kojarzy mi się z wrednym pająkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ... ale w przypadku pająka jest oczywista ... a w przypadku biedrony nie ;)

      Usuń
  11. Biedronka ma coś w sobie z Małej Mi z Muminków a szyszkowe ludki są piekne

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak spojrzałam na biedronę to skojarzenie z Teklą z pszczółki
    Mai przyszło automatycznie.Widzę po komentarzach,że nie ja jedna tak pomyślałam.
    Co by nie pisać to Biedrona jest czaderska :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)